Třebíč – Studenti z Třebíče letos přišli s devíti projekty v rámci programu Mládež kraji. Jde o nápady, co udělat nového ve veřejném prostoru, návrhy na zajímavé akce. A město mezi jinými pak na projekt finančně přispěje. Letos je to celkově 100 tisíc korun.
Společně s památkami se na jaře otevřely i půjčovny jízdních kol na nádražích. Na Vysočině je jich celkem pět: v Novém Městě na Moravě, Světlé nad Sázavou, Telči, Třebíči a Žďáře nad Sázavou.
V Třebíči přibývají modernější elektronické označníky zastávek Městské autobusové dopravy (MAD). Už jsou na Komenského náměstí, dalších šest přibude na Karlově náměstí.
Téměř rok trvající práce na železniční trati do Brna skončily. Jedním z hlavních cílů revitalizace úseku mezi Krahulovem a Zastávkou u Brna bylo snížení jízdní doby a zvýšení komfortu pro cestující. Ti se nyní do Brna dostanou o šest minut rychleji.
Solární lavička, která lidem umožní dobít si mobil elektřinou vyrobenou ze slunce, se během června objeví na třebíčském vlakovém nádraží. „Bude na přestupním terminálu, u vstupu do podchodu. Umožní lidem například bezkontaktní nabíjení mobilů a bezplatnou wi-fi síť," upřesnila mluvčí města Irini Martaidisová.
Třebíč - Na třebíčské nádraží se po půl roce opět vrátily vlaky. Za tu dobu na nádraží vzniklo nové více než dvě stě metrů dlouhé ostrovní nástupiště, na které se cestující dostanou nově vybudovaným podchodem.
V Třebíči znovu zastavují vlaky. Skončila tak půl roku trvající modernizace železniční tratě. Novinkou pro cestující je podle pracovníků Správy železniční dopravní cesty především zvýšený komfort cestování. Díky bezstykovým kolejím totiž vlak nedrncá a může jet rychleji.
Třebíčsko - První etapa revitalizace železniční trati z Třebíče na Brno pomalu končí. Od 1. března začnou znovu třebíčským nádražím projíždět vlaky. Končit však budou v Náměšti nad Oslavou.
TŘEBÍČ (kv) - Revitalizace železniční trati ani výstavba Podklášterského mostu nejdou ani zdaleka tak, jak optimisticky vypadaly původní plány. I když zejména na železnici bylo ještě před Vánocemi možno vidět stavební dělníky pracující po setmění i o víkendech, dokončení právě opravovaného úseku se opět odsouvá. Místo 18. února by měly být koleje v provozu až 1. března.